24. 2. 17

Current skincare routine

Današnjo objavo bom posvetila moji vsakodnevni negi kože. Poleti, oziroma v toplejših mesecih, imam normalno kožo, pozimi pa se na njej pozna hladnejše vreme, kurjava in zaradi vseh teh vplivov je moja koža bolj suha. Tako sem ji morala prilagoditi tudi nego. Poleti sem uporabljala Vichy Idealia za dnevno nego in Vichy Idealia Skin Sleep kot nočno nego. Sedaj pa uporabljam bolj hranljive izdelke, ki pozimi ustrezajo moji koži.




V moji negi prevladujejo izdelki iz linije L'oreal Nutri Gold Extraordinary, in sicer suho olje dnevna in nočna kremo. Za odstanjevanje ličil uporabljam micelarno vodico in micelarni gel za odstranjevanje očesnega make upa. Za drugo fazo čiščenja obraza uporabim še gel za umivanje obraza v kombinaciji z konjac gobico, trenutno preizkušam Garnier micelarni gel. Zjutraj pa za umivanje uporabim Nivea kremo za umivanje obraza ali, ko se mi mudi, samo vodo.


Moja jutranja rutina izgleda nekako takole. Obraz umijem z Nivea čistilno kremo (ali samo z vodo), obraz obrišem in nanesem suho olje L'oreal Nutri Gold Extraordinary. Olje vsebuje 8 esencialnih olj, in sicer: sivke, rožmarina, geranije, pomaranče, vrtnice, kamilice, jojobe in divje vrtnice. Olje vlaži in nahrani kožo. Po uporabi pa je koža na obrazu mehka in gladka. Suho olje ne pusti mastnega filma na obrazu ali kožo masti. Na konice prstov nakapljam 3-4 kapljice suhega olja in ga nanesem po celotnem obrazu in po vratu, ter pustim da se vpije. Vmes umijem zobe, nato nanesem še L'oreal Nutri Gold Extraordinary oljno dnevno kremo. Krema prav tako hrani in vlaži kožo. Počakam, da se tudi ta vpije, nanesem primer in nadaljujem z makeupom. V zimskih mesecih je kombinacija suhega olja in kreme zame popolna, prav tako se zelo dobro obnese pod makeupom.




Večerna rutina je malce daljša od jutranje, saj je potrebno odstraniti ličila. Vedno, ampak res VEDNO odstranim ličila pred spanjem, ne glede na to kako sem utrujena, ličila vedno odstranim in uporabim kremo za obraz. Ličila odstranjujem z micelarno vodico, ki jo nanesem na vatno blazinico. Pri izbiri micelarne vodice mi je pomembno, da ne draži oči ali predela okoli oči. Najpogosteje kupujem L'orealovo in Garneirjevo micelarno vodico, saj mi obe  ustrezata. Trenutno uporabljam micelarno vodico Garnier za občutljivo kožo, ki je brez vonja in kot sem že omenila, ne draži oči. Da oči ne drgnem, na manjšo blazinico nanesem L'orealov micelarni gel za odstranjevanje očesnih ličil. Brez težav odstrani maskaro, ne peče ali draži oči.



Potem sledi drugi korak. Preden grem pod tuš namočim konjac gobico. Nato z njo še enkrat očistim obraz, sperem in nanesem gel za umivanje obraza in odstranim še zadnje ostanke ličil. V drogeriji sem zasledila micelarni gel Garnier, za katerega sem mislila da je odstranjevalec ličil v stilu miceralne vodice, le v gel obliki. Potem sem ga preizkusila in se na tak način ni obnesel, zato sem šla brat navodila in ugotovila, da bo v kombinaciji z vodo bolj učinkovit 😊 Pri čistilnem gelu mi je všeč da zares očisti ostanke ličil in kožo pust
Ko obraz dokončno umijem, ga obrišem z brisačko in nanj nanesem ist suho olje kot zjutraj. Kasneje nanesem še L'oreal Nutri Gold Extraordinary nočno kremno masko, ki kožo čez noč nahrani in navlaži. Na koncu na trepalnice nanešem se serum Dermaluxe Lash.

To je to, kar se tiče moje dnevne rutine pri negi kože. Zelo rada preizkušam nove izdelke, hkrati pa imam nekaj izdelkov, ki jih vedno uporabljam, še posebej kar se tiče nege kože.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥