17. 10. 16

First impression: MojaČokolada - temna čokolada s konopljinimi semeni

Po dolgem času se spet vračam. Upam, da mi bo v prihodnje uspelo redno objavljati in pripravljati objave. Bom se potrudila, da pridem nazaj v ritem pogostejšega objavljanja in pripravljanja objav. Če ima kdo kakšno vprašanje o čemerkoli, mi ga lahko zapišete v komentar spodaj ali pa na mail get.them.curious@gmail.com. Morda pa pripravim posebno objavo v stilu 'life update'.



Danes pa sem tukaj z oceno, ki sem jo imela namen napisati in objaviti že pred časom. Pred nekaj meseci so mi iz spletne čokoladnice MojaČokolada.si poslali temno čokolado s konopljinimi semeni. Sama nisem ljubiteljica temnih čokolad, saj so mi ponavadi pregrenke oziroma premalo sladke, čokolado pa pojem, ko mi po domače rečeno 'pade cuker'.



Vseeno sem se odločila preizkusiti še to. Torej, čokolada ima klasičen okus po temni čokoladi, vendar je bila  meni osebno veliko boljša zaradi konopljinih semen, ki dajo čokoladi nekaj drugačnega in se nisem toliko osredotočala na grenkobo, ki me ponavadi moti. Zraven tega je temna čokolada veliko bolj zdrava pa tudi pojem je sama ne toliko koto npr. mlečne čokolade, pri kateri lahko pojem naenkrat kar celo. Skratka temno čokolado s semeni bi priporočila vsem, ki niso ravno ljubitelji temne čokolade in pa tudi tistim, ki jo imajo radi pa bi želeli preikusiti še kakšno različico. Spletna čokoladnica ima na voljo mnogo različnih čokolad in zagotovo bo lahko vsak našel nekaj po njegovem okusu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥