1. 12. 15

Review: Freedom Makeup

Že pred nekaj časa sem iz spletne trgovine Ličila.si sem prejela nekaj izdelkov znamke ličil Freedom Makeup. Testirala sem butter gloss, paletko senčil in rdečilo za lička.

Paletka senčil Pro Shade & Brihten Mattes Kit 1 je manjhna priročna paletka, ki vsebuje šest nevtralnih mat senčk in eno šimrasto senčko z roza podtonom. Mat odtenki so primerni tako za naraven videz, kot tudi za ustvarjanje bolj zadimljenega videza. Zaradi manjhne embalaže je paletka kot nalašč za potovanja. Senčke so srednje pigmentirane, vendar jih je mogoče nadgraditi in s tem doseči željen videz. Senčke na meni zdržijo cel dan oziroma tako dolgo, dokler ne odstranim ličil. Vsi odtenki se lepo zabrišejo, prav tako nisem zaznala fall-outa.







Naslednji izdelek je rdečilo v odtenku Rare. Nad odtenkom sem bila navdušena takoj, ko sem ga videla. Je čisto 'moj' odtenek, breskvasto koralen odtenek. Rdečilo ni mat, ampak vsebuje svetleče delce, ki dajo koži lep zdrav sijaj, nikakor pa niso to bleščice, ki bi bile moteče. Obstojnost rdečila je zelo dobra, prav tako sem bila presenečena nad pigmentiranostjo le-tega.





Zadnji izdelek je bil Pro Butters gloss za ustnice, v odtenku Cat Whiskers. Sama nisem ljubiteljica glossov, saj jih je večina lepljiv, skratka zame preveč motečih. Ta gloss ni lepljiv, ne pušča neprijetnega občutka na ustnicah. Na ustnicah daje občutek kot nekakšen balzam, saj se mi zdi hranilen in ne izsuši ustnic. Odtenek Cat Whiskers je nekakšen pink-koralen odtenek, ki je, glede na to da je gloss, zelo pigmentiran. Sprva sem ga preizkusila samostojno, vendar se na mojih ustnicah ni obdržal preveč dolgo. Nato sem spodaj nanesla svinčnik in/ali šminko in se je obstojnost povečala. Naj omenim še zelo prijeten vonj.





Izdelke znamke Freedom Makeup lahko kupite v spletni trgovini Ličila.si. Ličila so cenovno dostopna in kvalitetna, še posebej glede na ceno. Kupila sem še blush paletko, nad katero sem navdušena in jo uporabljam vsakodnevno.

1 komentar:

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥