13. 12. 15

Rawr: Organska čokolada z vanilijo in goji jagodo

Danes bo govora o čokoladi. Za preizkusit sem dobila dve čokoladi znamke Rawr. Čokolada Rawr je presna in veganska, 100% organska, brez glutena in naravno sladkana. Danes je na vrsti ocena čokolade z vanilijo in goji jagodo, kmalu pa pride ocena še druge. Čokolada vsebuje najmanj 72% kakavih delcev, gojii jagode in vanilijo.




Najprej me je pri čokoladi pritegnila embalaža, ki zares pade v oči in je zelo lična. Uporabljen je 100% reciklirni papir, dizajn pa je takšen da te takoj pritegne. Ko sem odprla čokolado, je zares prijetno pridišalo po čokoladi. Sem velika ljubiteljica čokolad, vendar ne ravno temnih. Čokolada z goji jagodami in vaniji ima poln okus, vendar je zaradi velike vsebnosti kakavih delcev bolj grenka. Sama nisem zaznala okusa vanilije, vendar se čuti okus goji jagod. Pojedla sem le dva koščka čokolade (kar je dobro, saj je ponavadi pojem veliko več), vendar nisem ravno navajena takšnega okusa. Potem sem jo delila z mamo, ki ji je bila zelo všeč. Pravi da ji je najbolj všeč okus v kombinaciji z goji jagodami.


Čokolada bo zagotovo izvrstna vsem ljubiteljem temnih čokolad in presnojedcev, še posebej zaradi različnih okusov, ki so na voljo. Čokolado lahko kupite v spletni prodajalni mojacokolada.si, kjer boste zagotovo našli okus po vašem okusu.

Kmalu pričakujte še oceno druge čokoladi, ki je še nisem preizkusila, vendar jo bom kmalu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥