26. 8. 15

Review & swatches: Essence 'Urbaniced' TE


Pred časom sem dobila v test nekaj izdelkov iz prihajajoče Essence kolekcije 'Urbaniced'. Kolekcija vsebuje senčila za oči, osvetljevalec, rdečilo, toaletni vodici, tekoči eyeliner, lip creame, lake za nohte in tattoo liner za obnohtno kožico. Sama sem preizkusila rdečilo, osvetljevalec in senčke. Vsi izdelki so v črnem kvadratnem kompaktu s prozornim pokrovom, na katerem je napis z imenom kolekcije in tip izdelka. Najprej sta mi v oko padla rdečilo in senčka v breskvastem odtenku, tako da sem izdelke začela preizkušati še z večjim veseljem.

Naj se najprej ustavim pri rdečilu in osvetljevalcu. Rdečilo z imenom 'Happy direction' ima marmornat vzorec v katerem se prelivajo koralno-breskvasti odtenki. Rdečilo ni mat, saj vsebuje drobne svetleče delce, ki dajo koži lep sijaj. Osvetljevalec ima roza podton, vendar na koži izpade bolj nude in predelom obraza doda lep sijaj. Ni bleščičast, tako da ni bojazni da bi imele po obrazu svetleče delce. Oba izdelka se lepo nanašata in ju je mogoče nadgraditi. Blush na moji trenutno porjaveli koži ne pride toliko do izraza, vendar sem prepričana da bo kasneje drugače.




V kolekciji so na voljo senčke za oči v treh odtenkih. Svetlo siva/srebrna 'City girls rule', breskvasto koralna 'The happy direction' in ogljeno siva 'For city-kittys only!. Nobena od senčk ni mat, ampak vse vsebujejo bleš
čeče delce. Pri najsvetlejši srebrni senčki so ti delci najbolj vidni, pri ostalih dveh dodajo le nekakšen sijaj. Pri nobeni senčki ni bil viden fall-out. Najprej sem preizkusila senčko v breskvastem odtenku, za katero sem imela kar velika pričakovanja, še posebej ko sem senčke poswatchala na rokah. Na žalost me je ta odtenek razočaral. Barva sploh ni prišla do izraza in ni bila niti malo podobna poswatchani. Pigmentacija je pri tej senčki slaba, vendar ji bom dala še eno priložnost in poskusila z drugačno podlago ali pa jo bom nanasle z vlažnim čopičem. (Morda jo preizkusim celo kot blush.)
Najsvetlejša srebrna senčka je šimrasta in na vekah ne pride tako zelo srebrna. Uporabila sem jo v notranjem kotičku oči, kjer se je dobro obnesla. Pigmentacija je boljša kot pri zgoraj omenjenem odtenku, vendar še vedno ni tako dobra, kot je videti na swatchih. Najtemnejša je najbolj pigmentirana in lahko se jo nadgrajuje, vsekakor pa ni tako temna kot v embalaži.



Swatchi





Če povzamem je kolekcija všečna. Senčke bodo vsekakor bodo dobile še kakšno priložnost, tako da lahko v prihodnje pričakujete kakšen makeup look s temi izdelki. Najbolj pa sta me prepričala osvetljevalec in rdečilo. Kolekcija bo na voljo v septembru in oktobru.

4 komentarji:

  1. tudi meni sta rdečilo in highlighter najbolj padla v oči, ampak že itak vsega preveč :) tudi senčke so mi všeč, ampak sem mela v pretklosti slabe izkušnje z essence senčkami, ker se niso dolgo obdržale na vekah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz z obstojnostjo nisem mela težav in vse do sedaj so bile zadovoljivo pigmentirane. Malo preveč sem pričakovala od njih.

      Izbriši
  2. Ravno danes sem gledala tole kolekcijo v Mullerju. Najbolj sta me pritegnila blush(ki pa jih res imam že preveč, uporabljam pa vedno enega) in pa osvetljevalec, pa sem si rekla, da bom počakala na kakšne ocene na internetu ;) No, všeč mi je še dišava...
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dišavo sem pa pozabla povonjat:) in pa lakci se mi niso zdeli napačni:)

      Izbriši

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥