20. 7. 15

Empties


Ebelin odstranjevalec laka za nohte
Odstranjevalec ne vsebuje acetona, dobro in brez težav odstrani lak. Kupujem ga vedno znova.
ponovni nakup: že opravljen

Essence Studio nails 'better than gel nails' top sealer high gloss
Vedno uporabljam ta nadlak, saj se z njim barvni lak zelo hitro posuši in na nohtih ni odtisov. Prav tako daje lep sijaj.
ponovni nakup: že opravljen

Catrice Ultra Stay&gel shine top coat
Nadlak, ki je podobne formule kot zgoraj omenjeni znamke Essence. Tudi ta lak hitro suši in daje sijaj.
ponovni nakup: da

L'oreal Skin Perfection micellar water
Odstrani vsa ličila in ne draži kože ali oči, kar je pri odstranjevalcih najpomembnejše.
ponovni nakup: že opravljen

Balea kremni piling
Piling ni preveč grob in po uporabi je koža prijetno mehka in gladka. Vonj ni najbolj prijeten.
ponovni nakup: najbrž ne, zaradi vonja

Balea Aqua serum
Serum, ki ustreza moji koži in se vedno najde v moji kopalnici. Primeren je za vse tipe kože, saj kožo navlaži in je ne masti.
ponovni nakup: že opravljen

Labello Classic care
Vedno na zalogi.
ponovni nakup: že opravljen

Maybelline Affinitone foundation (Golden beige)
Lahek puder, ki lepo izenači polt. Odtenek 'Golden beige' ima rumen podton, kar ustreza moji koži.
ponovni nakup: morda

Maybelline The Eraser Eye (Light)
Super korektor, ki prekrije podočnjake in predel pod očmi lepo osvetli. Je lahke teksture in se ne nabira v gube.
ponovni nakup: definitivno, ko pridem do tujine

Essence Stay all day concealer (Natural beige)
Ta odtenek uporabljam predvsem v zimskih mesecih, ko nisem porjavela. Za poletne mesece je presvetel in pretežak.
ponovni nakup: že opravljen

Rimmel Stay Matte pressed powder (Transparent)
Najljubši puder v kamnu, ki ga uporabljam vse leto, saj fiksira in zmatira podlago.
ponovni nakup: že opravljen

Batiste suhi šampon
Moja najljubša znamka suhih šamponov. Na sliki je majhna potovalna verzija, drugače so večje verzije vedno v kopalnici.
ponovni nakup: že opravljen

Le Petit Marseiliais šampon s karitejevim maslom in medom
Šampon zelo lepo diši. Opravil je svojo nalogo in lase pustil prijetno dišeče.
ponovni nakup: da, vendar preizkušam različne šampone

Balea serum z poškodovane konice
Serum sem uporabljala kar nekaj časa in je lase/konice naredil mehke in gladke. Prav tako prijetno diši.
ponovni nakup: morda

Palmolive Naturals shower milk (Almond)
Prijetno dišeče mleko za tuširanjem z vonjem mandlja. Kože ne izsuši, ampak jo neguje in nahrani.
ponovni nakup: že opravljen

Avon Senses Mystique sensual shower gel
Gel za tuširanje z zelo prijetnim cvetličnim toplim vonjem. Vonj se mi zdi super za hladnjše mesece.
ponovni nakup: da

Coppertone Tanning accelerator Megatan
Krema za sončenje, pospeševalec porjavitve z kakavovim maslom, ki pospešuje porjavitev. Izdelek ima zelo nizek zaščitni faktor zato ga je potrebno uporabljati v kombinaciji z izdelkom, ki vsebuje višji zaščitni faktor. Z samim izdelkom sem zelo zadovoljna, saj se v kožo hitro vpije in na koži ne pusti mastnega sloja.
ponovni nakup: definitivno

Nivea Smooth Sensation body milk
Super hranljivo mleko za telo, ki zares nahrani kožo ter jo naredi mehko in gladko. Sama najraje to mleko uporabljam v hladnejših mesecih, ko moja koža bolj suha.
ponovni nakup: da, v hladnejših mesecih

Eqiulibra shea maslo za telo
Maslo za telo sem dobila v test. Je zelo hranljivo in se hitro vpije. Čez nekaj časa sem se vonja naveličala, saj je bolj specifičen.
(ponovni) nakup: najbrž ne

Garnier Ultimate Beauty oil
Moj 'must have' izdelek, še posebej poleti. Kožo naredi neverjetno lepo in zelo prijetno diši. Osebno mi zelo odgovarja, vendar pa je tudi nekaj oseb, ki jih olje ne odgovarja in jim izsušuje kožo.
ponovni nakup: že opravljen

Johnson's baby olje
Olje uporabljam v različne namene in je vedno v kopalnici.
ponovni nakup: že opravljen

Essence Studio nails caring nail oil
Olje obnohtno kožico nahrani in poskbi za lepši videz nohtov ter rok.
ponovni nakup: že opravljen

Essence like a day in a candyshop EDT
Dišavo sem kupila pred časom. Ima prijeten sladek vonj in je edini vonj, ki me je 'prepričal' med vonji Essence. Vonj ni najbolj obstojen.
ponovni nakup: najbrž ne

Balea gel za britje: Caribbean Dreams, Sweet vanilla
Vedno znova kupujem gele za britje znamke Balea, saj olajšajo britje in lepo dišijo.
ponovni nakup: že opravljen

Ebelin peeling pads
Temeljito očistijo ličila in so primerne velikosti.
ponovni nakup: že opravljen

Simple cleansing facial wipes
Ene izmed najboljših krpic za odstranjevanje ličil. Zelo so vlažilni in temeljito odstranijo ličila. Prav tako kožo nekako osvežijo in pomirjajo. Žal znamke ni mogoče kupiti pri nas.
ponovni nakup: definitivno (ko grem spet v Anglijo)

Ebelin wipes
Zelo neprijetnega vonja. Kupila sem jih izrecno za roke, vendar sem jih komaj porarabila.
ponovni nakup: ne

Balea Urea Foot cream
Najljubša krema za stopala. Zmehčajo kožo na stopalih in jih navlažijo.
ponovni nakup: že opravljen

Garnier Intensive 7 days hand cream
Krema je primerna za zelo suhe roke. Sama sem jo uporabljala predvsem pozimi. Krema na koži ustvari nekakšen zaščitno sloj in lepo nahrani roke.
ponovni nakup: morda

Rexona Shower clean anti-perspirant
To različico vedno znova kupujem, saj mi najbolj ustreza.
ponovni nakup: že opravljen.

Balea Sensitive deo spray
Vedno znova sem kupovala majhno verzijo tega deodoranta, saj super opravi svojo nalogo in je lepo dišeč. Žal so spremenili formulo in vonj več ni enak :(
ponovni nakup: da

1 komentar:

  1. super empties :3 imam kar nekja stvari spet na wish listi. bale piling in top sealer od eessence za nohte :3 skrajni časda si ga nabavim hihi..
    tvoje emptis najraje berem , ker kopujeva podobne izdelke :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala vsem za vse komentarje, predloge, pohvale, kritike.

Urška ♥